reklama

O parkovnom

Mimoriadne a súrne som potrebovala lieky. Najbližšie bola otvorená Univerzitná lekáreň v Ružinove, ktorá funguje nonstop. Dávnejšie som v týchto končinách nebola, preto ma platené parkovisko zaskočilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

V nedeľu doobeda bolo všetko naokolo vymreté. Zaparkovala som a v lekárni som kúpila lieky. Nezdržala som sa, celé to trvalo možno dve minúty a už som odchádzala.

Za toto státie vyberač parkovného zinkasoval euro.

Chápem platené parkoviská, dokonca aj na tom „tankodrome" pred Hlavnou stanicou. /Nechápem len, prečo sa do neho aspoň trochu neinvestuje/.

Ale zaplatiť euro za parkovanie kratšie ako 5 minút v nedeľu, keď sa tu mihne len niekoľko málo vozov, tak to ma prekvapilo.

Až tak veľké môže byť finančné zúfalstvo onoho podnikateľa?

Mariana Nagyová

Mariana Nagyová

Bloger 
  • Počet článkov:  136
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena - veselá, rozumná, nervózna, hysterická, milujúca, panovačná, kamarátska,vtipná, hašterivá.... Zoznam autorových rubrík:  moji rodáciaj taképele meleNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu