reklama

Nevinšuj mi, Telecom

Pani na telefóne sa ma snažila presvedčiť o jedinečnej ponuke mobilného operátora - voľné minúty, nejaké bezplatné sms-ky , paušál na novú SIM kartu, 2 roky viazanosti. Neprosím si, pani, tento rok som sa márne u vás snažila reklamovať mobilný telefón. Neslúžil ani dva mesiace, pretože mal problém s baterkou. Tvrdili ste, že padol . Nepadol, ale vzdala som boj s vami a telefón som hodila do koša. /Presnejšie, odovzdala do zberu/. Tak aj keď sa nepáči, že neskočím na váš skvelý vianočný trhák, neprosím si.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

........no a potom som ešte vybrala zo schránky list, v ktorom mi vinšuješ najlepší nový rok 2012.

Ušetri v budúcnosti na poštovnom.

Prečítaj si, čo napísal jeden z mojich priateľov na Facebook:

Rakúsky mobilný operátor BOB :

1000 voľných minút do všetkých sietí
1000 SMS a MMS
1000 MB
------------------------------------------
Cena : 9,90 Euro

Dal som si tú námahu a zrátal, koľko by som zaplatil za rovnaké služby u môjho mobilného operátora.

Výsledok: 154,53 Euro".

Dúfam, milý mobilný operátor, že do budúcnosti hľadáš nejaké rezervy aj u seba, nielen u zákazníka.

Mariana Nagyová

Mariana Nagyová

Bloger 
  • Počet článkov:  136
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena - veselá, rozumná, nervózna, hysterická, milujúca, panovačná, kamarátska,vtipná, hašterivá.... Zoznam autorových rubrík:  moji rodáciaj taképele meleNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu