reklama

O termínoch

Hlava dubová. Prepískla som termín na preventívne vyšetrenie. Keď som sa na seba dostatočne vyzúrila, zavolala som do nemocnice, aby mi dali nový termín. Nedarilo sa mi to takmer dva týždne napriek tomu, že sa poslušne držím pokynov: Ak voláte ... stlačte  jednotu, ... stlačte n... Ešte si vypočujem aj celú hudobnú produkciu. Nič. Človek sa skôr dovolá do Pentagonu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Pri najbližšej ceste do mesta som sa zastavila na recepcii zdravotníckeho zariadenia. Nový termín bol februárový, ale 2013. Ach jaj. Keďže aj na ten prepadnutý som čakala jeden a pol roka, múdra staroba mi radí zistiť iné možnosti: - ..a keby som si za termín zaplatila?

Odpoveď znela:- V našom zariadení sa nedá, musíte si nájsť nejakú súkromnú kliniku.

Kým som spracovávala túto informáciu, pani na recepcii sa nado mnou zmilovala a navrhla, že ak mám hodinu času, mohla by som prehliadku absolvovať ihneď.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milá pani, môžem! Ďakujem, ďakujem!

O necelú hodinu v povznesenej nálade odchádzam a vymýšľam:

- Nebolo by to skvelé, keby sa lekár dal vybaviť bez termínov a do hodiny?

Ale to by sme sa nevolali Slovensko, ale Slnečný štát. :)

Mariana Nagyová

Mariana Nagyová

Bloger 
  • Počet článkov:  136
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena - veselá, rozumná, nervózna, hysterická, milujúca, panovačná, kamarátska,vtipná, hašterivá.... Zoznam autorových rubrík:  moji rodáciaj taképele meleNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu