reklama

V babičkiných topánkach

Včera bolo u nás doobeda veľmi rušno. Moje dospelé deti sa balili na Pohodu. Predsieň sa pomaly zaplnila batohmi, stanmi a karimatkami.  Ja som stepovala okolo sporáku. Nedovolím predsa, aby odišli bez obeda!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Krém na opaľovanie ste si zabalili? Spodná bielizeň? Kefka na zuby?

/Viditeľne všetkých otravujem , ale prikyvujú, už poznajú moje rituály/.

Neberte si tmavé tričká, priťahujú slnko!

Na hlave majte vždy šiltovku, aby ste neboli nahlavu, pokúšam sa byť vtipná, lebo nie je mi až tak do smiechu.

/Moje deti to nemajú so mnou ľahké/.

Je horúco, hrozia búrky, preto trpezlivo vysvetľujem pravidlo Faradayovej klietky počas búrky v aute.

/Tu ma opravia a doplnia/.

Viem, že i vedia o fyzikálnych zákonoch oveľa viac ako ja. Vlastne vedia o všeličom viac ako ja. Len tých skúseností mám navyše.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...a dodržiavajte pitný režim !

a....

...a dajte o sebe vedieť! - s posledným príkazom im vkladám do rúk marhuľový koláč, keď nasadajú do áut.

Takmer celý čas sledujem počasie v Trenčíne, občas si pozriem správy na nete a Pohoda live stream.

Voľakedy dávno, keď som bola čerstvo vydatá, slávila moja babička 70. Zišla sa celá rodina na oslavách. Aj bolo nás neúrekom, veď babka mala 8 detí. Hovoríme babičke, že ako je dobre, mať veľkú rodinu, aké to je šťastie.

- Je to šťastie, - hovorí babka a jedným dychom dodá : - Je vás veľa a o všetkých sa neustále musím strachovať.

Vtedy sme sa usmievali popod nos a len mávli rukou, že nič sa nedeje, len život.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prešlo pár rokov, babka, moja rodina nie je ani zďaleka taká veľká ako tvoja, ale už chodím v tvojich topánkach!

Mariana Nagyová

Mariana Nagyová

Bloger 
  • Počet článkov:  136
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena - veselá, rozumná, nervózna, hysterická, milujúca, panovačná, kamarátska,vtipná, hašterivá.... Zoznam autorových rubrík:  moji rodáciaj taképele meleNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu