reklama

Z pokolenia na pokolenie

Keď sa Katka zo susedstva vydávala, potešilo ma to. Nemala  to doma ľahké pri despotickom otcovi. Mnohokrát som premýšľala, ako  môžu  toľké roky zniesť takého násilníka . Nuž ale nevieme, čo sa deje za múrmi mnohých domov. Teraz ma prekvapilo, že dievča sa po roku manželstva vrátilo domov a je  rozvedené. Údajne to mladý muž s ňou nevedel vydržať. Jej výbuchy hnevu, agresiu a chorobnú žiarlivosť. Takže toto zdedila mladá žena a odniesla ako veno do vzťahu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Rozhutujem, čo by si moje deti mohli odniesť do manželstva?

Bolo by vhodné napr. to, čo som aj ja odpozorovala od našej mamy a automaticky aplikovala v mojej vlastnej rodine.

Objímanie.

Mama si nás často k sebe privinula, keď sme prišli s radostnou správou, či veľmi nešťastní, alebo chorí. Často len tak, bez akéhokoľvek dôvodu. Vždy sme o to stáli a ostalo to tak dodnes.

Podobne objímam aj ja svoje deti. Keď potrebujú dodať odvahy a bojujú s neistotou. Keď odchádzajú na cesty a najmä, keď sa z ciest vracajú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď prichádzajú s dobrou známkou, vykonanou skúškou, či keď sa nedarí.

Alebo večer len tak, keď som spokojná, že sú všetci doma.

Ja som sa musela naučiť pritom niečo, s čím sa moja matka nestretla.

To, keď sa ráno pred školou lúčim so svojou najmladšou a keď sa pozabudnem, dcéra len zdvihne výstražne obočie:

- Mami, len žiadne VPRN*!

*/verejné prejavy, rodičovskej náklonnosti/ :)

Mariana Nagyová

Mariana Nagyová

Bloger 
  • Počet článkov:  136
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena - veselá, rozumná, nervózna, hysterická, milujúca, panovačná, kamarátska,vtipná, hašterivá.... Zoznam autorových rubrík:  moji rodáciaj taképele meleNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu