reklama

Nezvyk

Môj syn je už  mesiac v Srbsku. Žije a pracuje u našich  krajanov v Petrovci. Niekedy mi napíše novinky z miest, ktoré pochodí a o ľuďoch, ktorých stretne. Naposledy mi napísal takýto mail:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Bol som v Kysáči, to je mesto asi 15km od Petrovca. Pozvali ma kamaráti, aby sme sa zoznámili a bližšie spoznali. Chvíľu som tam s nimi pobudol ...Veľa sme sa rozprávali, jedli, hrali na gitare.. Veľmi srdečne ma prijali. Urobili famóznu tapsu, klobásu, čo sa dá do pece na plechu spolu so zemiakmi a iným mäsom. Najedol som sa a aj prsty si pooblizoval. A taaak.... potom sme išli na kanál DTD (Dunaj Tisa Dunaj), kde som sa zoznámil s mnohými miestnymi ľuďmi, staršími i rovesníkmi. Hodiny sme sa rozprávali ... Skvelí ľudia. Veľmi dobre bolo. Tak si tu všímam, že konečne si niekto aj váži to, že môže byť Slovákom. Nezvyk.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teším sa, že môj syn sa má dobre, keď je mimo domova. Teší ma, že naši krajania v Srbsku si vážia svoj pôvod.

Napriek tomu mi táto správa chutí trpko.

Mariana Nagyová

Mariana Nagyová

Bloger 
  • Počet článkov:  136
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena - veselá, rozumná, nervózna, hysterická, milujúca, panovačná, kamarátska,vtipná, hašterivá.... Zoznam autorových rubrík:  moji rodáciaj taképele meleNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu