Aj takéto firmy

Autor: Mariana Nagyová | 14.9.2013 o 17:56 | Karma článku: 13,84 | Prečítané:  1276x

Neviem si spomenúť, kedy som si prvýkrát objednala tovar cez internet. Nakupovanie týmto spôsobom sa mi zapáčilo a často ho využívam. Toto sú moje posledné skúsenosti, kedy som si povedala, že sa dá ešte spoľahnúť na korektné vzťahy a že niekde je zákazník pán.

V Oxicu som objednala jazykové učebnice a pracovné zošity pre školu. Z firmy sa mi onedlho ozval človek, ktorý potvrdil objednávku, dohodol čas doručenia a ešte oznámil, že vzhľadom na to, že u nich pravidelne nakupujem, mám 15% zľavu.

Potešilo.

V B2Partner som si všimla akciu na vitríny. Dve za cenu jednej a doprava zadarmo. Tovar mi doručili hneď nasledujúci deň. No až keď kuriér odišiel, všimla som si, že tovar bol poškodený. Napísala som teda spoločnosti mail. Priznám sa, neverila som, že niečo vybavím.

Obratom mi odpísala pracovníčka, aby som poškodený tovar odfotila. Potom v rýchlom slede nasledovalo zabalenie, odvoz poškodenej vitríny a doručenie novej.

A ako bodka za celou transakciou prišiel balíček. Našla som v ňom čokoládu a list, v ktorom sa spoločnosť ospravedlnila za nepríjemnosti.

Pekné gesto, nemyslíte?

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

ŠPORT

Čo sa deje v hokeji? Je to divadlo, vinníkmi sme všetci, tvrdí Graňák

Zlá skúsenosť s Cígerom a Švehlom mohla odradiť hráčov z NHL od štartu na majstrovstvách sveta, hovorí skúsený obranca.

TECH

Vedci sú na stope tajomstvu DNA

Vďaka úžasnému technologickému vývoju vznikajú nové vedné odbory.

EKONOMIKA

British Airways vypadli systémy, na letiskách panuje chaos

Zrušila sobotňajšie lety z Londýna.


Už ste čítali?