V Oxicu som objednala jazykové učebnice a pracovné zošity pre školu. Z firmy sa mi onedlho ozval človek, ktorý potvrdil objednávku, dohodol čas doručenia a ešte oznámil, že vzhľadom na to, že u nich pravidelne nakupujem, mám 15% zľavu.
Potešilo.
V B2Partner som si všimla akciu na vitríny. Dve za cenu jednej a doprava zadarmo. Tovar mi doručili hneď nasledujúci deň. No až keď kuriér odišiel, všimla som si, že tovar bol poškodený. Napísala som teda spoločnosti mail. Priznám sa, neverila som, že niečo vybavím.
Obratom mi odpísala pracovníčka, aby som poškodený tovar odfotila. Potom v rýchlom slede nasledovalo zabalenie, odvoz poškodenej vitríny a doručenie novej.
A ako bodka za celou transakciou prišiel balíček. Našla som v ňom čokoládu a list, v ktorom sa spoločnosť ospravedlnila za nepríjemnosti.
Pekné gesto, nemyslíte?