reklama

Aj takéto firmy

Neviem si spomenúť, kedy som si prvýkrát objednala tovar cez internet. Nakupovanie týmto spôsobom sa mi zapáčilo a často ho využívam. Toto sú moje posledné skúsenosti, kedy som si povedala, že sa dá ešte spoľahnúť na korektné vzťahy a že niekde je zákazník pán.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

V Oxicu som objednala jazykové učebnice a pracovné zošity pre školu. Z firmy sa mi onedlho ozval človek, ktorý potvrdil objednávku, dohodol čas doručenia a ešte oznámil, že vzhľadom na to, že u nich pravidelne nakupujem, mám 15% zľavu.

Potešilo.

V B2Partner som si všimla akciu na vitríny. Dve za cenu jednej a doprava zadarmo. Tovar mi doručili hneď nasledujúci deň. No až keď kuriér odišiel, všimla som si, že tovar bol poškodený. Napísala som teda spoločnosti mail. Priznám sa, neverila som, že niečo vybavím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Obratom mi odpísala pracovníčka, aby som poškodený tovar odfotila. Potom v rýchlom slede nasledovalo zabalenie, odvoz poškodenej vitríny a doručenie novej.

A ako bodka za celou transakciou prišiel balíček. Našla som v ňom čokoládu a list, v ktorom sa spoločnosť ospravedlnila za nepríjemnosti.

Pekné gesto, nemyslíte?

Mariana Nagyová

Mariana Nagyová

Bloger 
  • Počet článkov:  136
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena - veselá, rozumná, nervózna, hysterická, milujúca, panovačná, kamarátska,vtipná, hašterivá.... Zoznam autorových rubrík:  moji rodáciaj taképele meleNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu